Studii de caz despre implementarea soluțiilor de automatizare inteligentă
1. Domeniul financiar
Provocările inițiale: În fiecare lună, managerul financiar încărca fișiere într-un instrument BI, care genera rapoarte privind conturile de plată și încasările pentru peste 255 de locații.
Soluțiile noastre: Procesul este împărțit în două etape. În primul rând, robotul software preia, stochează și încarcă fișiere ERP în instrumentul BI. Un al doilea pas implică trimiterea prin e-mail a fișierelor AR/AP arhivate în toate cele 255 de locații. Ca pas final, managerul financiar primește o confirmare prin e-mail a procesării cu succes.
Concluzii după automatizarea proceselor: Echipa a înlocuit cele șapte zile pe lună petrecute trimițând rapoarte cu activități mai complexe, orientate către business.
2. Supply Chain
Provocările inițiale: Angajații trebuiau să proceseze un număr mare de comenzi zilnice primite prin e-mail. După primirea comenzii, erau nevoiți câteva ore să stea pentru a conecta și a aproba informațiile prin e-mail.
Soluțiile noastre: Solicitările se fac prin adresa de e-mail; un robot software înregistrează cererea și o trimite spre aprobare prin e-mail către departamentul financiar.În cele din urmă, un robot software automat monitorizează e-mailurile de aprobare și respingere și alertează solicitantul atunci când este necesar.
Concluzii după automatizarea procesului: Cu ajutorul instrumentelor de automatizare inteligentă, compania a economisit aproximativ 30 zile de muncă/an/persoană, creând un proces de aprobare mai simplu și răspunzând prompt la solicitările primite.
3. Asigurări
Provocările inițiale: Clientul era nevoit să proceseze 300 de dosare de reclamație în fiecare zi. Activitatea era îndeplinită de 6 angajați, fiecare dosar necesitând, în medie, 11 minute pentru a fi prelucrat, ceea ce a generat procese repetitive și consumatoare de timp. Procedura implica schimburi multiple de ecran, citirea documentelor și informații structurate cu reguli predeterminate.
Soluțiile noastre: Am oferit utilizarea roboților de tip unattended, care timp de 4 ore pe zi au funcționat pentru a colecta date. Aceștia validează și monitorizează dacă au existat erori în afara orelor de lucru standard, permițând angajaților să rezolve probleme cheie și situații complexe în timpul zilei de lucru.
Concluziile finale după automatizarea procesului: Utilizarea de noi angajați digitali a redus timpul mediu de prelucrare a unui document de la 11 minute până la 1,7 minute/tranzacție, atingând un nivel de automatizare inteligentă pentru acest proces de 95%.
4. Bancar
Provocările inițiale: Fiecare comandă dura 5 minute pentru procesare, ceea ce însemna, la 200 de comenzi/zi, 1000 de minute, adică peste 16 ore.
Soluțiile noastre: Pentru a rezolva problema, am propus utilizarea roboților de tip attended care pot rula la cerere. Angajații trebuia doar să introducă ID-ul comenzii ca declanșator pentru ca robotul să înceapă să funcționeze.
Concluzii finale după automatizarea procesului: Automatizarea procesului a avut ca rezultat confirmarea și expedierea mai rapidă a comenzilor, creșterea capacității de lucru după reducerea timpului mediu de manipulare, 99% din efort fiind automatizat.