O soluție completă de telemarketing
Overpass, o companie cu sediul în US și birouri în New York și New Jersey, a dezvoltat o soluție de telemarketing care optimizează activitățile și cheltuielile unui call center, oferind o alternativă out-of-the-box pentru clasicele modele de business de nișă.
Modelul clasic de business s-a lovit mereu de aceleași probleme: volum copleșitor de activitate, lipsă de transparență, inconsistență în comunicarea mesajului brandului, customer service incomplet, etc. Prin consolidarea întregului proces de serviciu clienți și mutarea acestuia în cloud, Overpass a creat prima piață de call center care facilitează un proces de angajare mai ușor, setarea și monitorizarea oricărui tip de campanie end-to-end. Tot talentul și tool-urile se regăsesc în același loc pentru a customiza campania după nevoile ei exacte.
Colaborarea dintre Overpass și AROBS Transilvania a început cu nevoia de a găsi JavaScrip developers care să scaleze echipa din US. Într-o discuție cu Yamen Bendit, Co-Founder & Chief Product Officer @Overpass, acesta a declarat:
Cel mai important outcome al colaborării noastre a fost crearea unui produs grozav. Specialiștii AROBS au ajutat Overpass să construiască o platformă optimă care va ajuta companiile și contractorii care caută forță de muncă remote să-și atingă obiectivele de business. Așa cum a spus Yamen Bendit “Dezvoltarea unui produs de succes începe cu dezvoltarea unei echipe grozave.” Consideră că echipa formată din Overpass și AROBS a fost unul din aspectele competitive ale colaborării noastre, o soluție completă de marketing. Așteptăm cu nerăbdare să lucrăm împreună în scopul creșterii comune!