Faceți cunoștință cu People of AROBS – echipa IT Support.
Cei care rezolvă toate “micile” probleme tehnice, înainte ca acestea să devină reale urgențe. Știm cu toții că nu e tocmai o problemă nesemnificativă când nu avem acces la email și trebuie să trimitem un mesaj unui client.
Mai mult de atât, provocați zilnic de timpurile pe care le trăim, am conștientizat cu toții cât de important este rolul fiecăruia într-o companie de software development. Pentru că am creat o cultură bottom-up, bazată pe un spațiu de implicare și creștere, am decis că este timpul să punem lumina reflectoarelor pe și pe cei care lucrează în spatele cortinei companiei. Primele informații din culise le-am aflat de la colegii din departamentul IT Support.
“Dacă ar fi să facem o analogie, favorita mea este aceasta – când aprindem lumina într-o încăpere, doar atingem un întrerupător și se face lumină. Dar în spatele acestui simplu lucru e un întreg proces – este electricitate oferită de o centrală electrică, unde sute de oameni lucrează 24/7 să se asigure că totul merge bine. Așa se întâmplă și cu departamentul nostru. În majoritatea timpului, oamenii nu realizează că în spatele celor mai simple lucruri, precum un email, stau eforturi pentru a oferi acel serviciu.” – Adrian Hădărean, Manager Departament IT Support.
Ne-am dorit să aflăm mai multe despre provocările zilnice cu care se confruntă, care a fost traiectoria carierei lor și cum văd viitorul după un an diferit și dificil.
Citește mai jos ce ne-au spus colegii.