Produse software AROBS pentru ecosistemul de business din România
Produs software pentru afacerea ta?
În această perioadă se observă cel mai bine adaptabilitatea afacerilor de pe piața din România. Multe restaurante și-au dezvoltat partea de delivery, tipografiile produc viziere, florăriile iau comenzi pe social media. În timp ce majoritatea resurselor se îndreaptă spre sistemul medical, România a încetinit. Astfel, cele mai responsabile acțiuni vizează încurajarea activitații economice față de afaceri românești. În același timp, aceste afaceri oferă sprijin societății românești.
Firma născută în Cluj, AROBS Transilvania Software este printre puținele firme cu capital 100% românesc. Aceasta se aliniează încă odată la nevoile societății românești, prin toate produsele sale.
UCMS susține distanțarea socială
UCMS, firmă de soluții HR, parte din AROBS Grup, vine în întâmpinarea afacerilor cu două soluții optimizate.
dp-Payroll – este un produs software. Aceasta oferă soluții de salarizare actualizate conform ultimelor reglementări legale, ținând cont de ritmul accelerat în care noile măsuri afectează afacerile. În contextul în care chiar și deplasările la serviciu necesită adeverință de deplasare, cu ajutorul acestei aplicații, angajatorul poate trimite cu ușurință, automat, aceste documente către salariat, fără să mai aibă nevoie de un mailing service.
True HR – celălalt produs software creat de UCMS, o soluție self service pentru angajați, ce vine în sprijinul partenerilor cu o nouă modalitate prin care angajații își pot descărca automat adeverințe sau cereri de concediu online.
În condițiile actuale de impunere a distanțării sociale, cu ajutorul acestei soluții, salariatul nu va avea nevoie să se deplaseze și nici să treacă prin departamentul de HR, pentru că va putea accesa adeverințele și concediile din confortul casei sale. Aceste documente sunt personalizabile și descărcabile online, cu un simplu click.
Descoperă soluția potrivită pentru afacerea ta, aici.
Optimall oferă consultanță gratuită firmelor din industria FMCG + ține rafturile pline
În perioada aceasta grea, orice firmă românească din industria FMCG poate beneficia de consultanță gratuită din partea experților Optimall. Cu o experiență de peste 16 ani pe piață, cu know-how esențial în industrie și cu peste 6 soluții de optimizare, specialiștii Optimall stau la dispoziția colegilor din breaslă.
Produs software care ține rafturile pline
În aceste luni dificile, o mare greutate cade pe cei care se asigură că alimentele necesare sunt aprovizionate la ritmul cererii, care a crescut semnificat. În aceste situații cheia stă în optimizare. Soluțiile Optimall automatizează fluxul din depozit, forța de vânzări și rutele agenților. Astfel, nu doar firmele din industrie, ci întreaga societate beneficiază de cele mai importante necesități: masa de toate zilele.
Este pentru afacerea ta? Vezi aici.
TrackGPS se asigură că pachetul tău ajunge la tine
Cel mai popular produs AROBS, contribuie semnificativ la coletele care ajung la tine. Cum majoritatea consumatorilor stau acasă, livrările la domiciliu au crescut semnificativ. Micul dejun sau vopseaua pentru renovare ajunge la noi prin firmele de curierat.
În această perioadă numeroase firme de profil au fost nevoite să-și extindă flota auto. Cu cât o flotă este mai mare cu atât mai mult are nevoie de soluții de monitorizare, de soluții de scăderea costurilor și de optimizarea rutelor. Toate acestea au fost furnizate de TrackGPS, în cel mai scurt timp, cu ajutorul celor mai buni specialiști din domeniu.
TrackGPS este soluția de monitorizare # 1 la nivel de țară.
Ambulanțele primesc servicii gratis
Alăturându-se eforturilor de a ajuta staff-ul medical în perioada COVID-19, TrackGPS își oferă serviciile în mod gratuit tuturor ambulanțelor de stat din portofoliu pe toată perioada urgenței, încă de la început. Cele peste 1400 de ambulațe economisesc costuri care sunt reinvestite în necesități medicale. Pe lângă acestea, tehnicienii Track lucrează cot-la-cot cu specialiștii medicali pentru cele mai bune rezultate, care, în această perioadă, se socotesc în vieți umane.
Vrei mai multe informații, vezi aici.
Alarma lucrează pentru pâinea noastră de toate zilele
Alarma.ro, unul dintre principalii furnizori de servicii de monitorizare a flotelor auto din România este alături de clienții săi din toate domeniile de activitate, oferind cele mai precise sisteme de monitorizare GPS, astfel încât orice fel de marfă să ajungă la destinație în siguranță și în cel mai scurt timp. Datorită perioadei grele cu care ne confruntăm în momentul de față, livrarea unor produse vitale precum alimente, băuturi sau echipamente medicale este deosebit de importantă. De aceea, specialiștii Alarma.ro lucrează la îmbunătățirea constantă și la diversificarea serviciilor pe care le oferă.
Firmele mari de panificație din România au ales Alarma ca și partner de monitorizare flotă. Printre acestea se numără: Boromir, Vel Pitar, Pambac și Șapte Spice.
Data viitoare când mergi după pâine, nu uita de echipele din spatele cortinei.
Ai flotă auto și vrei să o eficientizezi? Vezi mai multe despre alarma, aici.
TheHours ajută cu angajații
Pandemia a accelerat anumite trenduri și abordări în ceea ce privește desfășurarea muncii. Industriile și afacerile care au posibilitatea, oferă angajaților oportunitatea de a lucra de acasă, remote. Pentru această schimbare afacerilor necesită un produs software de workforce management.
TheHours, dezvoltat pe baza experienței de peste 20 de ani în software development, oferă exact acest lucru. Cu ajutorul acestui produs se poate monitoriza activitatea agajaților, pontajul și în același timp facilitează și oportunitățile de progres pentru fiecare angajat. În plus, prin feature-ul de Company pulse, oferă date importante despre companie, pe baza cărora managementul poate lua decizii informate.
Produsul este îmbunătățit continuu și în curând se lansează varianta updatată.
Produse software și servicii personalizate
Produsele software dezvoltate primordial pentru piața externă ajută la digitalizare companiilor de toate dimensiunile. Cu peste 20 de ani de experiență și expertiză în industrii ca Automotive, IoT, Life Sciences, Travel and Hospitality și soluții diverse pentru întreprinderi, know-how-ul dobândit stă la dispoziția pieței naționale. Afacerilor din România trebuie să se alinieze la un viitor digitalizat pentru a rămâne competitive.
Pentru consultanță sau o ofertă vezi mai multe, aici.
Din efortul de a menține comerțul cu anumite electronice în țară, s-a creat și divizia de distribuție. Cu brandul Smailo în frunte, de-a lungul ultimului deceniu a crescut comerțul produselor beauty și a produselor auxiliare de monitorizare flotă.
Totodată, în mare parte, prin eforturile acestei divizii spitalele din prima linie în lupta împotriva COVID-19 în curând vor fi echipate cu 50 de aparate de respirat performante.
Vezi mai multe, aici.
Prin produsele proprii și prin inițiative umanitare, AROBS contribuie activ la sănătatea ecosistemului de afaceri din România. În următoarele câteva sâptămâni spitalele din România vor fie echipate cu aparate și echipamente de protecție în lupta împotriva COVID-19, printr-un efort colectiv al firmelor din cadrul AROBS Grup.
În situații de criză protejarea societății și a ecositemului de afaceri este despre #solidaritate.